La Mònica és una treballadora de banca incansable i compromesa amb la seva feina però un dia se n’adona que això l’està consumint i allunyant cada cop més de la seva família. Davant d’aquest mirall, haurà de reunir el valor suficient per trencar amb la rutina i recuperar el temps perdut. Hora de plegar és una comèdia àcida que ens planteja el debat sobre si el dia a dia ens permet identificar quines són les nostres veritables prioritats, amb la pressió laboral com a teló de fons. Durada: 75 minuts Direcció: Marc Abril
La Mònica és una treballadora de banca incansable i compromesa amb la seva feina però un dia se n’adona que això l’està consumint i allunyant cada cop més de la seva família.
Davant d’aquest mirall, haurà de reunir el valor suficient per trencar amb la rutina i recuperar el temps perdut.
Hora de plegar és una comèdia àcida que ens planteja el debat sobre si el dia a dia ens permet identificar quines són les nostres veritables prioritats, amb la pressió laboral com a teló de fons.
Durada: 75 minuts
Direcció: Marc Abril